+45 43 43 40 80
Toggle Nav

 

BESTILLING

Skal jeg helst bestille via hjemmesiden eller over telefonen?

Alle bestillinger - om de kommer ind fra hjemmesiden, mail eller telefon - behandles af vores trænede personale. Om du foretrækker at bestille i ro og mag, mens du bladrer rundt på hjemmesiden og bliver inspireret, eller om du hellere vil gennemgå bestillingen med en af vores konsulenter i røret, er helt op til dig. Telefonerne er åbne alle hverdage fra kl. 8.00 til kl. 16.00. Webshoppen er altid åben.

 

Hvornår skal jeg senest bestille?

Vi er fleksible, så det er næsten aldrig "for sent". Du kan være uheldig at en specifik vare kan blive udsolgt, så bestil hellere i god tid og benyt eventuelt muligheden for at lave smårettelser i din bestilling helt frem til syv dage før den skal leveres. 

 

Hvorfor er der et minimumsgebyr på min bestilling?

Uanset om du bestiller meget eller lidt, har vi nogle omkostninger i forbindelse med ordremodtagelse, ind/ud-pakning og overlevering/returnering af varerne.

For at dække disse omkostninger ekspederer vi ikke ordrer for mindre end 1.000 kr. inkl. moms. Dvs. bestiller du varer for f.eks. 400,- kr. - betaler du et gebyr på 600,- så ordren i alt lyder på 1.000,- kr.

Lægger du flere varer i kurven, vil gebyret blive tilsvarende mindre. Når bestillingen indeholder varer for 1.000,- kr. eller mere, betales der intet gebyr.

Minimums-beløbet vedrører kun udlejningsvarer. Fragt, opvask, forsikring, serviceteam m.m. indgår ikke i ovenstående beregninger.

 

Kan jeg rette i bestillingen senere?

Ja, hvis det er mindre rettelser, kan du uden beregning foretage dem indtil syv dage før levering. Vi korrigerer naturligvis lejeprisen i forhold til rettelsen.

 

 

BETALING

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale ved levering eller foretage en bankoverførsel senest 5 bankdage før leverancen. Erhvervskunder har mulighed for at få tilsendt en faktura, så der først afregnes efter arrangementet er afviklet. Vi opkræver i nogle tilfælde et depositum i forbindelse med ordrebekræftelsen. Hvis der efter betaling er reguleringer i din ordre, så korrigerer vi naturligvis din betaling op eller ned.

 

 

TRANSPORT

Må jeg selv afhente min bestilling?

Ja, det er naturligvis det billigste og det må du meget gerne. Hvis du bestiller her på hjemmesiden vælger du blot "Henter selv", så gør vi dine ting klar til afhentning. • Vareudlevering: Kirkebjerg Parkvej 14, DK-2605 Brøndby (tidligere kaldet Industrivej 14) • Åbningstid: Hverdage fra 8.00 til 14.30 Bemærk dog at særligt skrøbelige varer og telte kræver at vi transporterer for dig.

 

Hvad koster det at få leveret og afhentet?

Prisen på transport beregnes ud fra hvor meget der skal leveres, hvor langt det skal transporteres og om vi skal bære det helt ind. Prisen begynder fra ca. 600,- i Storkøbenhavn. Hvis du udfylder din bestilling på hjemmesiden, får du oplyst en præcis transportomkostning.

 

Kan jeg få båret det lejede helt ind i lokalet eller i haven?

Ja, det gør vi naturligvis gerne. Det kan jo både være tungt og besværligt. Prisen afhænger af hvilken etage vi skal bære det op til og om der er elevator. Hvis du oplyser dette, når du bestiller i webshoppen eller ved henvendelse til os, så oplyser vi prisen for at bære det helt ind.

 

Hvornår kan jeg regne med at I leverer og afhenter?

Vi leverer og afhenter i hverdagene mellem kl. 8.00 og kl. 14.00. I højsæsoner kan dette afviges, men så får du direkte besked. De præcise dage for levering og afhentning står på din ordrebekræftelse. Hvis du ringer til os hverdagen før leverancen mellem kl. 15.00 og kl. 16.00 oplyser vi gerne et mere nøjagtigt tidspunkt.

 

 

HÅNDTERING

Hvor længe må jeg beholde det lejede?

Det vi kalder "én dags leje" svarer til at man råder over det lejede fra hverdagen før, til hverdagen efter brugsdatoen. Dvs. hvis brugsdatoen er lørdag, er lejeperioden fredag til mandag. Længere lejeperiode kan naturligvis aftales ved forespørgsel.

 

Må jeg selv sætte teltet op?

Nej, desværre ikke. Vores telte er i professionel kvalitet, men risikoen for skader og problemer er for stor, hvis de ikke opsættes af fagfolk. Derfor er prisen på leje af et telt altid inklusiv transport og opsætning.

 

Hvad hvis vi ødelægger det lejede?

Nogen gange går ikke helt som planlagt når man fester. Det kan være småuheld eller lidt større ting der går galt. Vi vil gerne give dig tryghed for ikke at få efterregninger. Derfor tilbyder vi forsikring af det du lejer. Du kan vælge imellem følgende forsikringer:

  • Småuheld:
    Dækker én procent af det lejedes værdi. Er ofte tilstrækkelig til de mest almindelige arrangementer.
  • Ulykker:
    Dækker 10 procent af det lejedes værdi. Er især velegnet når der er mange mennesker og fart på.
  • Fuld dækning:
    Dækker 100 procent af det lejedes værdi. Anbefales til åbne arrangementer og dækker også tyveri / hærværk. Uden forsikring opkræver vi indkøbspris for ødelagte eller bortkomne genstande.

 

Skal jeg selv vaske glas, bestik og service?

Det bestemmer du selv. Når du afgiver din bestilling, kan du vælge om opvask skal være en del af din ordre, eller om du selv vil stå for det.

 

Skal jeg selv vaske duge og stofservietter efter jeg har brugt dem?

Nej, vask og rens er med i prisen. Når du modtager duge og servietter kommer de pakket fra renseriet. Når du returnerer, lægger du blot det brugte linned, ned i de samme kasser som de kom i.

 

 

 

PERSONALE

Kan jeg få hjælp til opdækning, afrydning og affaldshåndtering?

Ja sagtens. Ved henvendelse eller i vores webshop bestiller du bare det personale du skal bruge, så får du den hjælp du ønsker.

 

Kan jeg også få service- og serveringspersonale?

Det kan du. Vi hjælper gerne med tjenere, bartendere, eventpersonale, parkeringsvagter, hjælp i garderoben og sikkerhedspersonale eller f.eks. en barista til caféen. Du skal blot fortælle os, hvad du har brug for, enten i webshoppen eller når du kontakter os.

 

Hvad med teamledelse og specialisthjælp?

Vi tager naturligvis ikke noget for at rådgive omkring løsningsvalg, indretning og anden praktik. Du kan bare kontakte os. Hvis du skal bruge en teamleder til at styre selve afviklingen af dit arrangement, teknisk personale eller specialistviden i forbindelse med f.eks. brand og sikkerhed, så kan du også købe den relevante bistand på timebasis hos os.

 

 

LOKALER

Kan jeg også leje et lokale?

Ja, det kan vi meget ofte hjælpe med. Vi har i rigtig mange år leveret til arrangementer i festlokaler, seminar-og konferencelokaler, hoteller, forsamlingshuse og haller. Ofte i samarbejde med dem der disponerer over lokalerne. Derfor har vi et meget stort netværk med adgang til lokaler og fordi vi booker mange lokaler kan vi normalt skaffe dem til konkurrencedygtige priser. Udfyld en lokaleforespørgsel i webshoppen eller kontakt os, så finder vi den bedste løsning til dig.